23e Birthday in Vietnam - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Sean Bevington - WaarBenJij.nu 23e Birthday in Vietnam - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Sean Bevington - WaarBenJij.nu

23e Birthday in Vietnam

Door: maxensean

Blijf op de hoogte en volg Sean

29 April 2012 | Vietnam, Hanoi

Gegroet

Na bijna 2 weken in vang vieng te hebben gezeten hebben max en ik afscheid van elkaar genomen om voorlopig onze eigen weg te gaan max vertrok naar Cambodja en ik ben nog een paar dagen gebleven en heb met wat gasten an ons hostel scooters gehuurd en en wat grotten bezocht en de blue lagoon prachtig azuur blauwe rivier die uit de bergen komt! de 28e verliet ik zelf dan ook eindelijk vang vieng 2 weken zuipen en zwemmen kan ik natuurlijk ook thuis doen.. met de zelfde gasten van het hostel hebben we de bus naar vientiane genomen om daar de dag erna de bus naar Vietnam genomen 24 in de slaapbus met wat Valium is best te doen als zeg ik zelf. Hanoi is een gekkenhuis nog nooit zo veel wegpiraten gezien! & dan vandaag hij is weer een jaartje ouder die kleine snotneus 23 al weer tijd vliegt vandaag onze route plannen naar het zuiden en een motor/scooter huren en dan gassen!
till next time!

• 29 April 2012 - 07:35

Happy B-day!:

Hee, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Veel plezier en uitkijken daarzo. Xjes Joyce en Kef.

• 29 April 2012 - 07:50

Inez:

Hey Sean,

Gefeliciteerd met jouw verjaardag. Heel veel plezier in Vietnam. Ik ben benieuwd naar je volgende reisverslag.

Groet,

Inez

• 29 April 2012 - 09:55

Valesca:

Happy bday en veel plezier xx

• 29 April 2012 - 10:24

Tom:

Gefeliciteerd Sean met je 23ste verjaardag! Maak er een mooie dag van en morgen ook veel plezier met Koninginnedag in Vietnam ;-)

Lang raven de Koningin!

Gegroet

• 29 April 2012 - 20:49

Wilma:

beste Sean,
    Van hart e gefeliciteerd met je verjaardag,
    Zo telezen vermaakt jij je wel, maar wel cultuur opsnuiven hoor!!! Nog veel plezier
    En ben benieuwd naar de foto's..

• 02 Mei 2012 - 11:27

Marijn:

He gozer,

het was 73,25.
    je hebt de gegevens.
    veel plezier en zie je later, was gezellig!