Cambodja,Thailand,Maleisie - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Sean Bevington - WaarBenJij.nu Cambodja,Thailand,Maleisie - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Sean Bevington - WaarBenJij.nu

Cambodja,Thailand,Maleisie

Door: maxensean

Blijf op de hoogte en volg Sean

02 Juli 2012 | Maleisië, Kuala Lumpur

He,

Na een tijd awezig te zijn geweest heb ik weer wat te vertellen.
Na Phnom penh op de bus richting Sihanoukville om Ruben te meeten om onze plannen voor Australie te bespreken want zoals julie mischien al weten heb ik mijn working holiday visa in de pocket dus kom voorlopig niet meer thuis! om wat geld te besparen heb ik in Sihanoukville een baan aangenomen in een local hostel/club maar na 2 weken werken zuipen & feesten had ik het wel weer gezien in Sihanoukville Ruben had ondertussen een baantje gekregen in een beach club strand verderop. we vertrokken samen naar Thailand Koh chang om daar een weekje te relaxen. Het eiland staat bekend om zijn vele en goeie tattoo artiesten & ik en ruben konden het niet laten en hebben allebij een traditionele bamboo tattoeage laten zetten! Op koh chang besloot ruben terug te gaan naar zijn baantje in Cambodja & ik vertrok naar Bangkok om max nog een keer te meeten voordat hij terug ging naar Nederland en dat lukste maar net omdat ik mijn eerste bus misten moest ik een dag wachten. daarom in Bangkok helaas maar 3 uurtjes met max kunnen chillen en onze avonturen delen. In bangkok de wat tempels bezocht & het hotel waar The hangover 2 is gefilmd bezocht waar een biertje 400baht kost.(10euro) duurste biertje deze trip! in de lift terug naar beneden een australisch tegengekomen die het geen probleem vond als we even konden kijken in hun 2000$ per nacht kostende suite + een gratis fles champagne kon er ook nog af top avond! en we konden Bangkok niet verlaten zonder een pingpong show te zien intressant is het juiste word. look it up zpuw ik zeggen. Nem nu weer in Maleisie, Kuala lumpur na een 28 uur durende busreis.. & morgen heb ik een vlucht naar Indonesie Bali.

Gegroet!

  • 09 Juli 2012 - 17:26

    HELLO:

    Hello
    I saw your nice profile,and something motivated me to communicate with you,My Dear in your usual time may it pleases you to write me back in email address ( jenicaithamar@yahoo.com ) so that i can send you my pictures and also tell you more about myself.A friendship is the foundation build on other relative things to come.May God bless you as i wait impatiently to hear from you. Your lonely friend,
    jenica

    ( jenicaithamar@yahoo.com )

    Hello
    I saw your nice profile,and something motivated me to communicate with you,My Dear in your usual time may it pleases you to write me back in email address ( jenicaithamar@yahoo.com ) so that i can send you my pictures and also tell you more about myself.A friendship is the foundation build on other relative things to come.May God bless you as i wait impatiently to hear from you. Your lonely friend,
    jenica

    ( jenicaithamar@yahoo.com )

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Kuala Lumpur

Ravers in ASIA

Recente Reisverslagen:

26 Juli 2012

Bali/Australie

02 Juli 2012

Cambodja,Thailand,Maleisie

04 Juni 2012

Phnom penh

25 Mei 2012

Cambodia

20 Mei 2012

Saigon
Sean

Actief sinds 07 Maart 2012
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 9100

Voorgaande reizen:

09 Maart 2012 - 25 Juni 2012

Ravers in ASIA

Landen bezocht: