Phnom penh - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Sean Bevington - WaarBenJij.nu Phnom penh - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Sean Bevington - WaarBenJij.nu

Phnom penh

Door: maxensean

Blijf op de hoogte en volg Sean

04 Juni 2012 | Cambodja, Khett Siem Reab

Battambang was de next stop op onze reis. eerste dag de stad en omgeving op de fiets verkend onderweg bij wat locals aangeschoven om wat locaalvoedsel te proberen.(waterrat,krekels,sprinkhanen & waterlelie)wat verassend niet eens zo slecht smaakte! ook hebben we de killingcaves & tempels vergelijkbaar aan ankorwat bezocht, In Phnom penh natuurlijk killingfields & prison S-21 bezocht waar in de tijd van de rode khmer afschuwlijke dingen zijn gebeurd. De rest van de stad weer met de fiets bekeken heerlijk om op de fiets rond te rijden reminds me of home! en aangezien ze hier in Cambodja net als in Amerika niet moeilijk doen over het schieten met wapens kon ik het niet laten om het ook maar weer eens te proberen dus ook een middag op de shooting range doorgebracht. Vandaag de laatste dag in Phnom peng morgen naar shinoukville!

• 04 Juni 2012 - 05:50

Valesca:

Ieuw dat je dat gegeten heb bah haha
    Veel
    Plezier nog