Op de motor door Vietnam - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Sean Bevington - WaarBenJij.nu Op de motor door Vietnam - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Sean Bevington - WaarBenJij.nu

Op de motor door Vietnam

Door: maxensean

Blijf op de hoogte en volg Sean

12 Mei 2012 | Vietnam, Hanoi

Trouwe volgers

Na 2 dagen zoeken & testrijden hebben we tog onze motors gevonden in Hue! volgende dag de DMZ bezocht (vinh moc tunnels) en dan begint de tocht 1e twee dagen de ho chi minh trail gevolgd door de bergen tegen de grens van Laos prachtige route! Volgende stop was Da nang Daar hebben we de Hai van pas gedaan (bekend van de top gear aflevering) savonds een vietnamees casino bezocht niks gewonnen helaas maar top avond gehad! En nu schrijf ik deze post vanuit een bar hoi an waar we 2dagen blijven en who knows mischien laten we een custom made pak suite maken kost namelijk niks!

Groeten uit Hoi an!

• 15 Mei 2012 - 20:58

Stephan Heijden:

Seando!!! Alles prima naar je zin daar lees ik. Wanneer krijgen we nou eindelijk is een keer plaatjes te zien bij die verhalen van je!:P

Have fun vriendje!

Kusjes en knufffels!!