te wasted voor halfmoon - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van Sean Bevington - WaarBenJij.nu te wasted voor halfmoon - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van Sean Bevington - WaarBenJij.nu

te wasted voor halfmoon

Door: maxensean

Blijf op de hoogte en volg Sean

17 Maart 2012 | Thailand, Ko Pha-Ngan

Gegroet

Gister met de boot de oversteek gemaakt naar Ko pha-ngan speciaal voor de halfmoon party die ik niet eens heb gezien omdat mnr weer iets te ver in het glaasje had gekeken... max daarin tegen was nog fit genoeg en heeft een top avond gehad ;) morgen vertrekken we weer naar het volgende eiland Ko tao om daar onze pady (duikdiploma) te halen.

Groetjes max&sean

• 17 Maart 2012 - 13:01

Danielle:

Whahah prachtig. Lekker bezig Sean!
    Ga je de padi open water of padi scuba diver doen. Wat doe je nog meer dan, shoppen, uitgaan, zonnen, girls? Wel foto's maken he! Geniet ervan guys!
    Kusjes

• 17 Maart 2012 - 17:00

Kiki:

Hahah, hoe kan het ook anders... Kijk je uit voor de vissen, xx

• 19 Maart 2012 - 13:03

Sean Bevington:

hello ladys

Ja was heel zuur maar donderdag is er een blackmoon en over 2 weken fullmoon die we pakken dus komt helemaal goed! Open water padi is de bedoeling maar het is weer weekje uit gesteld te veel leuke feestjes hier en met een kater duiken zien we niet echt zitten..
    zwemmen, zonnen, biertjes tappen en stiekem tog een beetje de toerist uit hangen. Groetjes thuis x

• 24 Maart 2012 - 14:40

Valesca:

Haha das wel jmmr hoop dat je het leuk heb :)