4 Musketiers - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Sean Bevington - WaarBenJij.nu 4 Musketiers - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Sean Bevington - WaarBenJij.nu

4 Musketiers

Door: maxensean

Blijf op de hoogte en volg Sean

27 Maart 2012 | Thailand, Bangkok

Trouwe volgers

Excuses voor de lange pauzes tussen de verslagen maar we zijn zo druk druk druk. Woensdag aangekomen op Koh Tao eerste avond meteen weer een bummer voor dhr. bevington mugged en mooi blauw oog.. maar die had ik altijd all willen hebben ;) het andere zuren is is dat hier elk wondje dat je hebt direct ontsteekt en je naar de doktor moet om het te laten checken (weg snijden.) en aangezien we daar alle 4 (max wolf kjell sean) last van hebben onze padi halen nog de vraag is want duiken met ontstoken wondjes raden ze je hier niet aan! voor de rest mogen we niet klagen goed weer koud bier en mooie vrouwen! P.S fots uploaden is een lastig verhaal hiere hebben ze bijna nergens cardreaders voor de SD kaart van de camers maar komt nog goed! greets uit thailand tot the good life!

• 27 Maart 2012 - 11:03

Oma Pascale:

Hey mooie binken,
    veel plezier daar op Koh Tao
    wat is het lekker warm daar
    hier is de zee nog koud.
    groeten, oma Pascale en opa Koos

• 27 Maart 2012 - 14:04

Harm En Hermien:

Nou,Sean dat gaat lekker met jou....
    Pas goed op jezelf,en verder heel veel plezier!!
    Groetjes van ons.

• 30 Maart 2012 - 12:16

Valesca:

Hahah mooie vrouwen he sean denk aan wat je heb gezegt toen we aan het werk waren eerst die rok omhoogg! Xxxx